Skip to Content

Google Reklamos Kainos

Google reklama kainuos tiek, kiek nuspręsite jai išleisti. Ir tik nuo administruojančio google reklamą priklauso kokius rezultatus pasieksite.

Su šiuolaikinėmis technologijomis, kai galima kiekvieną apsilankymą sekti ir stebėti kokius veiksmus atliko lankytojas - google reklama turėtų būti ne prabanga, o būtinybė. Tai bene vienintelė reklamos forma, kur gan tiksliai galima išmatuoti jos efektyvumą. Ir kol Lietuvoje ji nėra plačiai paplitusi - galima užkariauti nemažą rinkos dalį labai pigiai...

Paprastai agentūros atsiskaitymams už Google Reklamą naudoja 3 kainodaros būdus:

  1. Fiksuotas mėnesinis ar paspaudimo mokestis.
  2. Procentas nuo reklamos biudžeto.
  3. Mokestis už rezultatą.

Fiksuotas Google Reklamos Mokestis

Ši forma yra pati populiariausia Lietuvoje. Bet tai nėra pati efektyviausia forma ir naudingiausia reklamos agentūroms ar google reklamos administratoriams. Na koks stimulas kuo efektyviau valdyti Google AdWords Reklamos Sąskaitą, kai vis vien gausi fiksuotą sumą per mėnesį. Kartais pasitaiko dar blogiau ir "google specialistai" įtikina užsakovus mokėti tam tikrą kainą už paspaudimą. Iškart atsiranda terpė sukčiavimui.

Sakykim susitariam su klientu, kad jis mokės 50 ct už paspaudimą, o skirtumas tarp tikros paspaudimo kainos ir 50 ct lieka man. Dienos biudžetas - 50 Lt. Vadinasi per dieną gali tikėtis sulaukti 100 paspaudimų. Atrodo labai geras pasiūlymas - pigu, patrauklu ir verčia mane dirbti efektyviai mažinant paspaudimo kainą. Bet ar tie paspaudimai bus kokybiški - čia jau kita kalba.

Sakykim statybinių medžiagų parduotuvė norėtų sulaukti lankytojų pagal įvairias frazes, bet padarius tyrimą pamatom, kad galima sulaukti apie 100 paspaudimų per dieną pagal raktažodį "varžtai" ir jo variacijas, o šio raktažodžio paspaudimo kaina neviršyja 10 ct. Mano pelno marža milžiniška, o užsakovas sulaukia tik varžtų pirkėjų, kurių pelningumas mažesnis nei kokių nors plytų, blokelių ar stogų dangos, kur vidutiniška paspaudimo kaina būtų 30 ct. Pagaunat mintį...

Procentas nuo Google Reklamos Biudžeto

Kadangi google reklamos biudžetai Lietuvoje nėra dideli, šis modelis nėra labai paplitęs. Tačiau pasaulyje jis dominuojantis. Mokestis paprastai svyruoja nuo 5% iki 30% nuo google reklamos biudžeto, kur 15-20% yra norma. Tačiau taikomas ir minimalus mėnesio mokestis, jei biudžetas neišnaudojamas. Taigi, jei per dieną išleidžiate po 50 Lt (1500 LT per mėnesį), tai mėnesinis mokestis būtų apie 300 Lt. Šiek tiek juokinga ir kol Lietuvoje žmonės nesusiprotės ir nepradės skirti didesnių biudžetų Google AdWords reklamai, tol šis modelis neprigis.

Kita problema su šia atsiskaitymo forma, kad ji neskatina agentūros efektyviai valdyti jūsų google reklamos sąskaitos. Iš tikrųjų ši atsiskaitymo forma kaip tik skatina išleisti kuo daugiau, nes atlygis priklauso nuo išlaidų, o ne nuo rezultatų. Dar blogiau - atsiradus didesnei konkurencijai paspaudimų kaina nenumaldomai kils, o tuo pačiu kils ir išlaidos už google reklamos administravimą...

Mokestis už Google Reklamą pagal Rezultatus

Vienas iš efektyviausių apmokėjimo modelių pagrįstas abipuse nauda (win-win situation). Paprastai susitariama, kad už tam tikrą atliktą veiksmą užsakovas susimoka sutartą pinigų sumą. Suma gali skirtis priklausomai nuo prekės ar paslaugos. Sakykim už nupirktą varžtų komplektą mokama 1 Lt, už cemento maišą - 10 Lt, o už stogo dangą - 100 Lt. Toks mokestis skatina ne tik gauti kaip įmanoma pigesnius paspaudimus, bet kuo daugiau kokybiškų paspaudimų, t.y. kad į svetainę užėję žmonės nusipirktų prekę ar užsiregistruotų dėl kokios nors paslaugos...

Optimaliausias Google Reklamos įkainių modelis

Bet kokia reklama turi suteikti klientui maksimalią naudą. Todėl mano manymu priimtiniausias Google Reklamos atsiskaitymo modelis - mokestis už rezultatus. Žinoma kartais šis modelis ne visuomet įmanomas, todėl pabandykite susitarti dėl galimų mišrių google reklamos įkainių modelių.



book | about seo